dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

haft fullt upp!

Kategori: En del av mig

har haft så mkt för mig att jag heeeelt glömt bort att skriva! så nu ska jag väl sammanfatta lite! varit i flen över en helg me mia! ser på fotot hur roligt jag hade de haha!! de va hur mysigt som helst! mkt vin o lung o ro =) mys mys! sedan va de bara softa i typ en vecka för att ta igen sina krafter efter lite bakfylla o sånt haha.. åka bil me mia ;) nej hon e duktig på de =)
men denna vecka.. då har jag praktiserat och jag tror jag är kär i barnen! vill inte tillbaka nu! hatar när man lär känna barn och trivs på en avdelning o in ser att man bara e vikarie, för då får man kanske inte komma tillbaka igen eller på ett väldigt bra tag =/ helt jävla värdelöst ju! o nu e jag inte ens vikarie utan praktikant! den dagen jag hittar ett eget dagis att jobba på så ska jag fan trivas me barnen o de ska va min avdelning! hatar denna ovishet! (som säkert inte ens stavas så dära men jag e för trött för att orka bry mig!!)
o på köpet för jag började jobba när jag va snorig o höll på att bli sjuk e mitt öra knas, jag hör sus hela tiden o tycker att jag inte hör någe ordentligt alls medan alla ljud e jätte höga så jag får ont i örat o huvudet av inget! =/ låter helt cp men de e de ända sättet man kan förklara de på =/
önskar jag hade foton på alla barnen o kunde lägga upp dem men nej sånt har man ju inte. har fått mera skola gjort denna vecka än förra iaf så de e ett plus me att hålla sig igång men nästa vecka då? inge inbokat o ska jag åter gå till allt annat då? tråkigt o grått? slipper iaf gå ut i de kalla då men iaf =/
o sen kontaktade jag min kära kusin idag o frågade om inte han visste lite jobba jag kunde söka borta i örebro så man kom bort från detta förbanande sthlm! så trött på att va här, vill bort nu nu nu!!!
men de kommer väl aldrig hända så jag e fast hära.. gud va jag e positiv idag då =/ de måste va för jag inte känner mig frisk.. hoppas de blir bättre om några dagar iaf =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: