dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

koma.. nej tack!!

Kategori: En del av mig

såå.. äntligen bestämt mig! min koma e över!! nu jävlar ska jag se till att sluta koma ihop sig igen! redan börjat me planer =)
känner att detta kommer funka om jag vill att de ska funka =) jag e duktig jag lovar..
ska göra planer me nästa människa nu så jag blir lite rolig igen.. varit lite anit-vänner o lite hata-livet-koma =P
men nu e de över.. pride i helgen me världens bästa ela =) de ska bli så förbannat skoj =)
o thomas verkar må bättre så jag längtar tills han kommer hem så jag får träffa honom igen =)
o på söndag åker dem till skottland, asså mamma o pappa så då blir de ensamt men vafan får vä umgås me lite vänner o mysa =) nej nu blir de dem sista buffy avsnitten, sedan e koman över för jag kan ju inte sluta me koman utan att sett klart allt!! de funkar ju inte alls de!! usch nej..
puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: