dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

Här är jag!

Kategori: En del av mig

tänkte väl få till en blogg bara för att bevisa att jag inte har ett liv haha nej men seriöst måste göra någe annat än bara plugga o facebook så här ä jag! som man fattar på bilden så ska jag troligen träffa mia sen o mysa me henne så jag e små taggad, skulle va mera om jag inte va så himla bakis! han ibland e de inte roligt me lördagar lr söndagar o nu borde jag suttit o pluggat för jag har ju inlämning på måndag kl. 12.00 men jag orkar verkligen inte så himla tråkigt, kan man förvänta sig någe mera av en bok som heter förskola, skola, fritidshem? micke blev typ rädd för bilden på boken så vafan jag e redan trött på att plugga o borde gå in på csn o fixa saker där o fixa me tandläkaren o fixa mitt abonnemang till mobilen någon jävla gång oxå.. =/ kolla jag har inge liv för jag orkar inte ens fixa små saker hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: