dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

flänger

Kategori: En del av mig

De va nu ett tag sedan.. har haft så mkt annat för mig! de ända jag inte hunnit me lr va man ska säga e att gymma =/ så de e lite osis.. får ta ett hårt pass nu denna vecka istället!! haft en såå mysig helg iaf! först så jobbade jag i torsdags o de va hur roligt som helst =) så roligt o va leons fröken =) han hade koll på mig hela tiden så de va inte långt jag gick utan honom o sen va de så roligt o träffa alla andra små söta barnen.. saknar dem så mkt!! sen efter de åkte jag hem till micke o linda o då åt vi årets första jordgubbar!! mums va de iaf!! i vinet iof men de va lika mumsig som annars o dem smakade verkligen jordgubbe eller döda gubbar som linda fick de till hahaha... o vi kollade på änglar o demoner då oxå, dem hade inte sätt den o t.o.m micke förstod inte vem som va skurken för ens filmen va slut haha de e inte varje dag! linda bara sprang runt som vanligt. sedan på fredagen så åkte vi ut till stonehammer! mamma hade dragit ut två tänder så vi pysslade om henne som hon sa.. lagade mat o tog de lungt. spleade lite på kvällen oxå o självklart blev vi tvingade att köpa lite flera jordgubbar men dem va inte lika goda den dagen men vafan de e bara februari så de blir godare me svenska jordgubbar i sommar =) ge mig sommar!
sen på lördagen så hade mia födelsedagsmiddag på jensens böfhus på sveavägen! fy fan för den jäääävla fitt servitören! han va ju helt fucking dum i huvudet! behöver man inte hjärnceller för att jobba me sådant? o judenäsa hade han oxå! =P men iaf så slutade de me att mia o mikko betalade för lite för han kunde inte räkna o använde miniräknare o ändå räknade fel. men de va trevligt o umgås me alla, även om jag inte kände alla vi va väl 11 pers i slutändan. alltså; jag, frull, mia, tilda, emma, towe, anna, cilla, christian, mikko o mattias. även om du inte vet vilka alla e hahaha.. men de va mysigt, nu e mia på landet men hoppas på att hon komemr hem i veckan så vi kan träffas o hon ska få en present av mig för de glömde jag ju självklart bort att köpa haha jag e ju som jag e ibland! 
kom hem rätt tidigt så jag micke o linda busade lite på kvällen igen..
sen på söndagen så åkte jag,micke, linda o mamma till ikea så nu äntligen har jag fått min datastol! wiiie.. slippa ha en stor fotölj ta upp hela rummet! kanske valde lite fel stol! tog ju den största som fanns så dator bordet e ju lite litet nu så jag får vinkla upp datorn men de e okej! går ju o höja bordet om de e så, så nu e jag sugen på att få upp mina lampor från ikea oxå =/ men de lär ju aldrig hända! pappa e så jävla seg ju.. sedan köpte jag ett par nya gymskor oxå! =) nu jävlar får man börja ordentligt bara =) o sen så köpte jag ett par högtalare till dator så nu kan jag lyssna på riktig hög musik! mamma o pappa har redan klagat! hahaha.. o idag har jag bara pluggat! drog de lite lätt o snabbt! lr försökte iaf..
Jag vill ha sommar o massa snygga klänning o pumps o dansa rumpan av mig!! men jag vill inte ha sommar innan jag kommit i form ju =/ för så jag ser ut nu vill jag inte se ut i sommar! de skulle va pinsamt!! nej usch o fy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: