dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

emma o mia =)

Kategori: En del av mig


Detta är då i lördags när jag va me mia o emma o när vi satt o drack goda drinkar o snacka skit =) en tjej jag inte alls kände innan men hon va söt o snäll.. hon hade bott i usa. fan va avis jag blir, folk gör saker me sitt liv medans jag sitter här o ugglar bort mig själv. vänder på dygnet så jag somnar sent o kommer uppe mitt på eftermiddagen. o mia ska ju ha sin födelsedagsmiddag på lördag så de ska bli mys o sitta o äta o dricka massa onyttig alkohol o försvinna bort in i dimman hahaha... tror micke o linda komemr ut på fredag oxå =)
men va kan jag säga.. jag valde att plugga så här sitter man fast i de o glömmer bort att ha ett liv.. helgerna brukar jag iof hitta på saker =) o sen försöker jag ju gymma me en gång i veckan nu så de e väl iaf något som händer fröutom skolan =/ o varje tisdag ska jag ju åka till skolan oxå.. jävla värdelöst de e dära.. fan hur trött som helst på stället o jag har bara varit på en lektion!
så idag har min dag gått ut på att kolla på skor. så nu e jag skosugen! hittar flera par som typ mååste ha men självklart så har jag för små fötter för dem så vad ska man göra? gå runt me dem man har o hoppas på bättre tur nästa gång =/ fan får nog palla mig till stan någon dag o kolla på skor haha borde köpt dem jag såg förut när jag gjorde min tripp till kista (som om de inte va läskigt o sååå jääävla onödigt!) ska aldrig åka till kista igen iaf! nej nu ska man väl plugga lite oxå så man gjort någe bra idag =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: