dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vita naglar o glögg

Kategori: En del av mig

nu har de hänt mkt igen!! har inte haft tid lr ork att skriva..
det har jobbats, både dagis o me vevve på hennes mammas jobb.. fan va sexig jag va i skjorta asså!! lovar att ni alla skulle dött för att se mig så!!! mums asså.. men efter de va de 360.. de va galet.. jag va lite galen..
dagen efter va de harrys igen..
orkar inte me detaljer.. ni som vet vet ni andra vet inget haha

min älskling va me för de har tagit slut me pojken.. yes jag tar alltid dem vackraste bilderna!!! hahahaha
självklart vevve o becka oxå.. o träffa TJ o mojje o martina på lördagen oxå.. mys mys..
annars så har de väl hänt massa saker utöver de som jag inte orkar gå in på.. idag blir de iaf en dejt me linda! de va ett tag sedan ju!!
imorgon blir de att handla julklappar me mamma, micke o linda o de blir till dem "små" mina kusinbarn som verkligen inte e små längre så vette fan va man ska köpa för saker till dem asså =/ leksaker fungerar ju inte! så kläder? spel? hanna älskar iof att spela spel.. men dem andra spelar typ DS.. funtar på köpa någe sådant till micke i julklapp oxå.. de e typ han, mamma, pappa kvar.. någe mera till linda kanske oxå men de fixar sig nog =)
o torsdag e de ju CHARTA 77!!!!!! OMG säger jag åt de.. så äckligt taggad!!! om dem e lika bra som förra gången kommer de bli bland den bästa spelningen i år! Kristet va iof äckligt bra oxå!! jobbigt detta.. sett lite för mkt band känns de som ibland =/ o sen lördag e de Ebba Gold.. de ska oxå blir bra.. men de e ju inte som Charta direkt.. men men.. de e okej.. kanske ska köpa en tröja i år?! den e så äckligt skön o snygg!!!
annars så händer massa bus typ..
o sen har jag insett att min blogg ser förjävlig ut på alla datorer utan min =/ faaan!!! måste göra om denna igen!!! bläääää
o jag har vita naglar!! =) o älskar glögg just nu! o va de någon som hörde moa på vinyl imorse!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: