dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vardagsångest

Kategori: En del av mig

vakna me ångest över att jag drömt om hur lite tid de e kvar tills nytt år..
alltså så som jag känner i verkligheten oxå.. ångest över så mkt som borde hinnas me innan o som inte kommer hinnas me.. iof så kommer ela o sivan förbi på fredag iaf så en sak mindre o oroa sig för.. ela kommer jag iaf träffa igen.. jaaa jag vet.. så här e de varje år.. de e som om jorden skulle gå under o jag måste hinna me allt innan.. jag e lite dum i huvudet men de e okej.. folk verkar tycka om mig iaf =P
kim o vevve kommer jag ju oxå träffa igen.. men vette fan om jag hinner me jossan innan nästa år.. de ger mig för mkt ångest!!!
o min biologiska familj kommer jag ju träffa =P mamma, pappa, micke o linda..
de e bara den andra familjen jag e mera orolig över.. den som jag försvinner in i!!! moa hinner jag inte heller.. o mia har jag fan inte träffat på evighet!! o massa annat folk.. men borde kanske leta kläder som man ska ha när man jobbar.. behöver man verkligen ha kläder då? har ingen ork alls idag för någe.. vill bara ner i sängen igen o inte tänka.. för detta kommer inte gå bra.. fan för dig o fan för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: