dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag känner mig så fåraktig

Kategori: En del av mig

blev lite fel igår på jobbet som jag funderat på hela natten.. borde va cp trött bara för att jag haft så mkt tankar o sovit så dåligt.. tänk på alla pojkarna oxå =P haha även om de inte e många så kaosar jag till de mesta.. åååh va härligt, jag hittade en dread inne i håret! men jag orkar verkligen inte.. ska ju iaf fixas på fredag så måste jag va duktig redan nu?!
nej men C slutade svara igår så jag tror han däckade o hoppas på att han hör av sig idag, för nu känns de bara fel o nej jag vet inte.. o D har inte hört av sig sedan i söndags.. kanske räknade me att jag skulle göra de?! han sa att jag skulle höra av mig om jag hade tid att träffas någe innan jul.. o hur fan ska jag hinna de?! moa undrade samma sak igår.. aaah o dem åker imorgon upp.. undra när dem kommer hem?! =/ kanske hinner innan nyår annars =/ men de e lite mkt då..
nej usch vilken huvudvärk o ryggvärk jag har! blir att äta tabletter idag!! underbart.. mår illa som vanligt oxå men de försvinner ju me tiden som tur e..
juste ela snacka me mig om nyår igår.. vette fan asså.. e inte så jävla taggad för deras planer.. vet vad jag helst av all gör men de kommer jag aldrig få göra.. sitta hos micke o linda kanske o bara glo tv!? så mkt ork har jag idag iaf.. jävla huvud.. nej ska sminka mig nu.
juste jag vaknade iaf me en otroligt bra låt i huvudet imorse =) borde typ göra en bok om vilken låt som ploppar upp varje morgon så folk förstår hur skadad jag e ibland..
någon måste ju iaf veta va detta e för låt..
Hello Hurray, we are the Great
We are the soldiers of the human race
Hello Hurray, we are the Great
We are the soldiers of the human race

Kommentarer


Kommentera inlägget här: