dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag hade en gång en dröm!

Kategori: En del av mig

jag drömde i natt.. jag drömde om ett utopia! (för de heter väl så?!) om en värld där allt e fred o lungt, där alla kan va sig själva men ändå inte för extrema, sjukdomar fanns inte, man behövde inte alkohol men visst att man kunde dricka de. de va inte detta jävla skit som de e på dagis.
allt va bra o perfekt. men de e väl min värld jag drömde om.. i den världen så va jag inte sårad eller förstörd.
jag tror denna värld finns, för jag tror ju på parallella världar, men man måste hitta en lr flera. jag vill hitta en, jag skulle utan tvekan gå in, kanske finns någe där som inte finns här, kanske en person som man skulle kunna tänka sig att tycka om oxå.. haha sådant som jag egentligen inte har tid me..
men de va en fin dröm, den gjorde mig glad o lycklig o de e fan inte varje dag man vaknar o e de..
annars så kom aldrig mitt inlägg upp igår som jag skrev =/ jätte jätte skumt =/ o orkade inte direkt lägga upp de igen =P kom nyss hem från dagis, vi har haft de en så otroligt lugn dag att både jag o elena typ haft för tråkigt! de e så skumt asså, lite barn = tråkigt!! de finns väl ingen som förstår de om man inte jobbar dära själv..
leon va så otroligt trött o grinig, tror inte han mår så bra just nu, små barnen blir ju oxå sjuka.. o alla va så snoriga o jag vet inte, känns som man torkat snor hela dagen!
juste ikväll ska jag typ träffa moa =) min favorit moa!! man blir glad o lycklig av moa!! =) o sen så har priset gått ner på kryssningen så nu jävlar ska de bli kryssning!!!! jag e så äckligt taggad!!! men vill inte framåt i framtiden just nu! trivs just nu o de kan ändras så snabbt så jag vill inte alls =/ men man kan ju inte hindra att allt går framåt.. aja, imorgon blir de iväg o träffa herr carl! undra hur detta ska gå denna gång.. har väl ett o annat att säga honom men orkar inte.. vill bara att vi ska va vänner nu!! så trött på bråk o gnäll!! så trött på hur vi e mot varandra o att detta e som de e.. e de så här o ha ex? har någon annan lika komplicerat som oss??? men de ska nog gå bra om vi undviker lite ämnen =P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: