dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

jag är GUD

Kategori: En del av mig

förvirrad o kaos o trött.. får jag aldrig ha de lungt en dag?! när ska de lugna ner sig lixom..
aja, vart helg igen.. fredagen finns inte mkt o säga om.. glömmer gärna den dagen.. hemsk o nej tack!! lördagen va bättre =) mys me Ebba Gold =) dem va otroligt bra!! men den va seriöst inte lika bra som Charta 77 va i torsdags =P men de e ju inte många band som e lika bra som dem live =P så de varit en bra vecka allt som allt.. hamnade hemma hos fel person inatt bara men vafan.. jag e fortfarande samma person som innan =) ser att jag borde tvätta bort sminket från igår kanske.. har nu börjat fungera lite efter gårdagen.. fan varit helt jävla däckat sedan jag kom hem.. o på de så fyller mamma år men vi firar de i veckan när micke o linda kommer ut..
juste fick träffa jonte, fredrik, äpplet, mackan o obban igår =) mys på de me!! va jävligt länge sedan nu asså... så de va fett roligt!!
o jaaa jag ska fixa om bloggen.. bara inte haft ork alls.. denna vecka som  kommer de ju fan julafton på fredag!! de e helt sjuk!!!
glad att allt e inköpt för mig iaf!
jobb imorgon oxå.. o en person kanske kommer ut till mig efter de.. slutar jobba ikväll så han skulle kanske komma imorgon efter han kommit till sthlm.. o nu fattar alla iaf vem de e =P
måste förbi empii en dag oxå, ena nageln ville inte riktigt =P nej ska städa lite o sen sova..
bjuder på dessa två för ena e jag så jävla misslyckad på när jag missar alla människor runt mig o bara fotar mig själv hahahaha
o den andra e så jävla underbart söt att jag inte kunde låta bli.. även om de e fel pojke.. men han e väl mera man?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: