dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

de e knas asså

Kategori: En del av mig

har varit med om den knasigaste helgen på riktigt länge!!! den är sååå jävla fel men ändå så jävla rätt!!!
varit en helg me vevve =) självklart!! =)
de e därför hon får de charmigaste fotot någonsin på sig själv upplagt haha =) nej men de varit mkt harrys o fått nya vänner =P hon har en fisk!
för en gångs skull umgåtts me calle oxå.. knas o kaos.. men de fixar sig.. varför skulle de inte göra de när de alltid annars gör de?!
har en telefondejt me honom imorgon.. se va som händer då.. ska fan säga ett o annat o detta kommer troligen sluta åt helvete men kan inte hålla käften längre.. o ska göra nya naglar imorgon me =) wiiie.. vet troligen hur dem ska se ut redan =) såå de bli mys att snacka skit me empii, som jag gjorde i söndags oxå iof =P när vevve gjorde naglar hos henne.. men jag ska ner till marinan.. ska köpa några saker där oxå =/ har äntligen bestämt mig för de.. så jossan iaf får en julklapp =P
hade börjat städa mitt rum men de gick åt helvete när ela ringde.. o ville flytta ihop me mig så sökt lite jobb o varit duktig.. men har iaf lyckas tvätt, bädda om sängen, gå igenom lite kläder o sökt jobb!! så de e väl inte fy o skam på mig denna dag!?
men världen cp nr ringde mig nyss!!! asså de e cp långt!!! hur fan går detta ihop.. de kom bara 3 signaler o jag blev så chockad av längden på nr att jag inte svarade för jag hann inte stänga av musiken innan dem la på o ofta jag skulle ringa upp!! kan ju va vafan som helst!!! de e läskigt!!! sluta ge ut mitt nr kanske =/ o de bord eju inte va från någe jobb jag sökt idag heller =/ de har ju gått liiite för kort tid för de..
såå jag börjar undra asså.. juste smuts som va otroligt trevlig i lördags hör av sig.. även om de e otroligt skum för de e calles kompis.. o inte alls någe jag faller för.. men de e okej.. hans katt heter muffins!!! de e hur gulligt som helst!!
juste imorgon spelar de ett bra band på ankaret.. de skulle va roligt att se.. meen vevve e lite sjuk o svårt att få me annat folk som verkligen inte lyssnar på sådan musik att följa me hahaha.. sen ska vi väl beställa biljetter till kryssningen snart! de komemr bli mys men jag komemr väl inte känna någon.. de e otroligt jätte tråkigt.. fan.. ingen kan!! alla vill men ingen kan!! va e de me mina vänner?! jag kryper ner i ett hörn o säger blääää...
myst me denna sötnöt oxå!! älskar typ detta foto på honom.. de e exakt så här söt han alltid e!! när han inte e jobbig o retas men de e oxå charmigt =P får jag äta upp dig?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: