dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

dan före doppare dan!!!

Kategori: En del av mig

oj oj!!! hade verkligen inte tänk o skriva.. meen jag läste ett sms från kim innan jag ens va vaken så då fick jag den dummaste låten någonsin i huvudet!!! så nu jävlar har jag blivit galen på riktigt asså!!
Min hatt den har tre kanter!!! meeeeeen på tyska!!!
trodde seriöst att jag hade glömt bort den låten =/ men icke!! jävla kims sms =P nu så tror jag seriöst att de e fel på mig!!!
har nyss duschat, har huvudvärk.. men ska iväg in till stora sthlm o träffa en person.. har sådan ångest o funderar på att avboka men de e så elakt att gör sådant =/ men jag har ingen ork me att allt igen.. så jag har lite o fundera på innan jag kommer in till stora sthlm.. om man kommer in ens.. stenhamras bussar e ju som dem e..
annars så e micke o linda ute!! dem gick nyss upp.. ikväll ska ela o sivan komma förbi.. ska bli mys o träffa ela igen =) va någon vecka sedan.. o sivan kommer jag fan inte ens ihåg senast jag träffa =/ så de känns som nästan hela min familj e samlad.. den äldsta iaf =P min riktiga familj o de som kommer närmast efter min familj..
men alla mina vänner e ju inte hära så de e inte på riktigt..
funderar på att när jag blir stor ska hålla i egen jul!? bara me alla i min familj!! så slipper man alla stora feta släktkalas!!! hur tror i de skulle va?! =/
skapa en egen familj!! kan döpa er oxå om ni vill de =P nej usch nu känner jag mig som typ 11 =P mums.. juste ska bli så jävla roligt o träffa kim igen!! saknat honom som fan asså!! nu e de bara 4 dagar kvar tills dess =) myskim =)
o vevve borde jag väl ta o ringa.. har en del frågor =P =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: