dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

2011 = ett år utan C?

Kategori: En del av mig

kan de stämma?? har jag fått nog?! så äckligt trött o ledsen o förstörd nu att jag vill bara gråta men de går inte.. arg orkar jag inte va.. bara trött.. ingen julkänsla, inge taggad för kryssning, inge taggad för nyår.. bara trött.. kan ju tacka att jag jobbar iaf.. även om jag inte vill va där för jag vill bara sova.. men e väl bra att jag slipper tänka några timmar iaf!
hur kan en människa förstöra så totalt? o ändå betyda typ allt?!
hatar att va förstörd!!!! hatar att må så här, hatar att inte kunna ha ork till någe o faktiskt trott på att denna gång men icke.. kryssningen kommer va svart för att jag inte har ork till någe längre.. skulle jag ta ansvar för hans fel o misstag?! jävla fitta!
hur kan en människa bli en annan person på bara typ en timma?? e så jävla orolig att jag snart kommer explodera säkert.. gjort de förut på dagis men de e oxå två år sedan.. stackars Meena som tog hand om mig då..
juste nu e de ny snaggat på sidan igen.. lite kort igen =P men de blidde 8 mm tror jag.. växer ju ut så äckligt fort!
dagens morgon låt;
This Is The End (For You My Friend) - Anti-Flag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: