dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

varför?

Kategori: En del av mig

hur kan en människa, som jag älskar så förbannat mkt!!! ha sådan jävla makt över mig?
blir fan galen! antingen e jag cp hyper o äckligt glad lr så e jag så förbannad att jag vill döda något!
o de beror alltid på dig! sååå jag tror att moa hade rätt =/
sååå välkommen till en del av mig! men imorgon får jag träffa söta Thomas iaf =) o de ska bli roligt!! va så jävla länge sedan nu för de har hänt så mkt under sommaren så vi har ju inte haft tid =/ men men får väl ta igen de o börjar me de imorgon, lr rättare sagt idag blir de ju =P sen skulle han åka iväg igen så vette fan hur han mår efter de men de finns inte så mkt man kan göra.. varför mår ingen bra för? alla har för många och stora problem för att orka typ =/ meeen så kanske livet ska vara o har varit i alla tider =/ inte vet jag för vad jag vet så är detta mitt första liv iaf =P
gjorde busiga saker i helgen som inte ens bör nämnas men de va roligt =) o sedan träffade jag moa o jocke o myste me dem =) de e alltid lika trevligt att mysa men de tar ju sin tid att åka hem där ifrån =/ hem till dem från micke o linda tog inte alls lång tid men sedan e ju stenhamra en håla som ingen vet om oxå =P
juste mamma o pappa har börjat städa garaget så jag har hjälpt till me att gå genom mina saker, så slängt två stora påsar just nu o fått ner allt i en kartong! lovat mamma att sälja skor o sådan som jag iaf aldrig använder lr aldrig har använt =/ såå tradera har fått en ny kund! o jag har köpt ett par skit snygga skor där ifrån =P de går bra för mig ibland =P nej usch skulle man sova på natten lr? =/ vill ha helg o fest =P såå puss på er alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: