dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

idag är idag

Kategori: En del av mig

för att jag troligen har en bästa brodern =)
jag va så cp nykter när detta togs!! =P
har har min festprissar ;) kan påpeka att iaf två e lite nyktra här =P
för att jag bara älskar er =) hoppas allt blev bättre me mia sen =/
en favorit i repris ;) jag o linda e alltid lika sexiga på bild =) mums mums =P
såå där va dem bästa fotona från i söndag men de finns väldigt många mera ;) men om ni ville veta om mera om kvällen så från ni fråga linda för jag va inte så pass nykter att jag kommer ihåg ens hälften typ =P o när jag ser fotona så förstår jag varför jag inte gör de =P
meeen mina skor har kommit idag!!!! jag är så förbannat kär o överlycklig!! börjar ordna sig nu känns de som =) mums på dem.. sen ska man väl ta tag i skolan men de får bli imorgon =P
annars så e de tisdag.. händer mkt i helgen som kommer så vette fan nästa gång man hinner skriva om allt spännande.. för de e väl inte så mkt som händer innan.. träffa jossan kanske!? o mia e inte hemma hon e på island o moa jobbar som fan..
så han man nyss ätit o tagit en öl =) för till hamburgare vill man ju ha en öl =) lr flera =P men jag ska ta de lungt tills helgen.. känns som de behövs men men..
känns som detta inlägg blir cp långt såå puss på er =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: