dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

tidigt!!

Kategori: En del av mig

aaah.. jo klockan e inte ens 6.. o jag e vaken!!!
fan varit de sedan halv 5!! de e inte okej, de e en timma innan jag skulle gå upp!! så nu börjar jag bli trötter igen.. o om en timma går bussen till dagis.. så va ska jag gör i en timma? =/ brukar ha en timma på mig att vakna men nu har jag ju duschat o så redan.. =/ ska väl sminka mig o klä på mig men de går ju på typ 2min =/
kan oxå på peka att jag sovit som en jävla gnu typ... fan vaknat hela tiden o drömt hur skumt som helst =/ även om jag alltid drömmer skumt brukar drömmarna komma tillbaka till mig iaf för då har jag sovit dåligt men nu vill dem inte.. får väl skriva d enär jag kommit på dem =/
annars e de fredag!! o jag jobbar cp länge!!! verkar som de e kaos på gustava så får väl jobba mkt i höst =P haha pengar e bra även om jag komemr få CSN så e de bra me mera pengar =)
annars hoppas jag på tatueringsmässan i dag!! o utgång imorgon =) annars blir de mässan på söndag! jag kanske e så jävla slut idag att de inte alls funkar me någe ikväll =/ o micke o linda e som dem e.. ska försöka lösa in en check på lunchen oxå =/ men men så kan de gå lixom..
önskar nästan jag hade ett foto o lägga upp på mig just nu =P e så otroligt ocharmig på morgonen!!! hahahaha neej nu ska jag väl börja göra saker.. kl. e ju snart 6 =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: