dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

rubrik?

Kategori: En del av mig

http://www.youtube.com/watch?v=eiaR1KR0bTU
jag älskar denna reklamen!! dene så jävla bra.. även om jag inte lyckades hitta den på svenska så älskar jag den iaf!
önskar att jag kunde hitta en sådan date oxå =/ men iaf hela jävla slutet på denna reklam e ju borta från sverige för de e sexistiskt =/ så jag har fan letat efter den o den verkar inte vilja finnas på svenska =P så fick bli spanska men vafan dem pratar ju iaf inte i reklamen!
o idag e de söndag.. känner mig inte på topp riktigt.. har ont överallt o dygnen e som dem e.. lite för lite sömn känns de som.. o lite för lite tid me en person som jag vill umgås me typ hela tiden.. men vette fan hur de e från hans sida =/ verkar som de ibland lr oftast iaf! men för mkt i hans liv iaf =/ nej usch ska väl inte skriva ut allting hära..
annars så jobbade jag hela förra veckan så får väl se nästa gång man jobbar! imorgon hade jag tänkt o ta tag i skolan! så nu jävlar blir man typ duktig igen =P måste iaf få in pengar igen.. o har fan glömt o hämtat ut lite av pengarna =/ så de ska man väl oxå göra i veckan! o jossan =) o bio me jocke o moa! =)
o tydligen heldag me familjen innen i stan så de kanske kan bli en rätt mysig vecka iaf =) wiiie wiiie..
annars så e de väl inte så mkt mera.. har ont o så men de går över.. borde fixa mitt rum typ men inge ork så de va nog allt =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: