dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

back to school!!!

Kategori: En del av mig

yes!! måndag e de skola igen!! inte alls lika rolig skolgång som jag hade i hässelby o detta foto meeen får väl försöka göra mitt bästa av allt när jag sitter i mitt rum o typ dör bort o ska plugga.. aja, då kommer de iaf in lite pengar =P  så nu väntar man på att Towe ska höra av sig igen så ska jag åka till InfoKomp o få mitt CSN på skriviet så pengar nästa månad =P och så lönen då såklart ;) så de känns bara bra detta!! =)
tråkigt att studera utan jossan =/ o de suger verkligen att studera själv =P
o jag hittat kurser som jag vill ta i vår på sthlms universitet =) så snart kanske jag e en smarting ;) o så har jag funderingar på att söka universitet tills i höst 2011 o då kommer nog jag söka framför allt till örebro, sthlm o uppsala =P kanske några andra oxå men dessa känns som de e jag =P annars så rullar de på typ.. va så glad igår o idag så känns allt fel igen =/ kanske e så att de  mina mardrömmar jag har hela jävla tiden som påverkar oxå =P fan sjuk hur mkt en människa kan drömma.. o så skumma saker!!! men men så kan de gå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: