dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

äntligen helg

Kategori: En del av mig

ännu en gång e allt kaos runt mig.. älskar det! men ikväll får jag iaf träffa världens bästa mia o de kommer inte bli en lugn kväll!! för mkt skit att gå igenom o för mkt pengar att bränna =P
o nu mamma o pappa tillbaka från skottland o dem skulle lätt ha fått varit borta typ en vecka till men dem åker väl iväg igen.. hoppas snart.. så trött på att va hemma.. lr hemma me dem.. vill bara här ifrån.. hatar detta.. så otroligt tråkigt.. va ju därför jag skulle ha en jävla utbildning o sen fats jobb o sen bort från stenhamra.. men tydligen går allt av de åt helvete.. orka inte.. skoj o va negativ efter så mkt sömn som jag fått i natt =P de e då jag brukar va glad.. va länge sedan jag sov så mkt som jag gjorde i natt! snart e de jobb igen så då får man ändra på allt de igen.. då blir de slit som vanligt..
men annars så har min vecka sett någelunda normal ut, calle fick me mig o linda på charta 77 i onsdags, o de va lika bra som vanligt =) blir helt glad av charta ju, även om de ger massa jävla minnen haha... men sen så drog vi till harrys efter de.. träffade äpplet o mixo haha som  borde ha vait på gotland då men missade båten hahaha.. dem e som dem e... o micke o linda har bott här ute lite, dem har varit hundvakt o shiba e så söt förutom att hon inte bryr sig om mig.. haha de e lite elakt men så e de tydligen =P
nej nu ska jag väl försöka skaffa mig ett liv ett tag =P o sen e de världens bästa mia =) puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: