dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

ännu en söndag

Kategori: En del av mig

jag valde att va hemma igår för inge hände o typ alla e så cp panka =/
men då så visades ju sagan om ringen 2.. va den än heter.. sagan om de två tornen? vet inte riktigt.. den skulle bara mamma o pappa se.. o dem e ju så värdelösa!!! ända som e jobbigt nu e att jag e otroligt sugen på att se lite Jack Sparrow =P
men iaf för att stå ut me Frodo o alla andra personer som e så jävla gay i filmen så valde jag att dricka lite vin.. o de känns idag.. fan inte roligt att gå upp =/ men blev tvingad ju, ska ju iväg o träffa Mia =) innan hon far iväg till Island.. så slutsatsen e att inte dricka till sagan om ringen, man dricker typ varje gång någon gör något gay = hela tiden.. asså filmerna kanske skulle va rätt bra om inte frodo va me i dem!! han e så otroligt jävla dålig!!! o inte prata om legolas.. alltid me sin jävla vita häst! asså om de inte va för dvärgen, Gimli så skulle jag velat ta självmord typ.. aaaah.. får panik.. o den sista går idag så jag ska nog hålla mig så långt ifrån TV som möjligt!! ska typ va me mia tills detta e över =P hahaha sedan ska jag leta fram o njuta o drägla över Jack Sparrow ;) haha filmerna e ju lite halvt bra men han e sååå förbannat snygg ju!!! mums..
en gång i tiden hade jag en pirat men de va för länge sedan.. haha börjar bli gammal o grå känner jag =/ antingen e livet över lr så har de inte riktigt börjat ännu bara =/ känns så iaf..
koma nej tack?! va de så?? men men nu ska jag sminka mig o välja kläder.. typ försöka att inte va bakis.. men de e jobbigt o spela "frisk" =/ lättare o spela dålig ju =P hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: