dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

30/09-10

Kategori: En del av mig

Idag ska jag ha börjat studera men icke att jag fått någon jävla info inte!! o imorgon jobb så får se hur allt blir på onsdag, har iaf inbokat att göra nya naglar men skulle ju va bra me lite jobb =P så får se hur allt blir ju!!!
annars va jag ute i lördags =)
me ela.. hahhaa förlåt men ville oxå visa nicklas kusin som e här o e från USA..
ela har man ju sett förut =P
de ända fotot på mig denna kväll!! haha ibland lyckas jag faktisk hålla mig borta från kamera ;)
annars e detta Vevve.. helt underbart söt.. hon o jag har mkt bus denna kväll.. som massa jävla dans o efterfest o saker =P ela o folk drog men men så kan de gå.. Vevve e otroligt söt o sååå förbannat lik mig!! visste ni att de finns en till person som faktiskt har exakt samma musiksmak som mig??? omg säger jag bara!! de e läskigt ju =P
o orka att hon e läskigt bra på att dansa.. jag som verkligen inte kan sådant såg ju ut som gud vet vad bredvid henne ju!! inte okej =P o när vi åkte från thomas dagen efter, de va väl runt halv 1 tror jag så började jag bli bakis på bussen mot stenhamra.. så jag va fan inte så fräsch igår inte =P hahaha
Thomas va me oxå! de va begravning dagen innan så han va liiiiite sliten o mkt full!! men mkt söt i sitt skägg iaf =) de va någe nytt, ela tycker om när han e orakad tydligen men jag gillar detta!! han såg lite äldre ut o de behöver han ju verkligen göra bredvid mig =P inte jag ser ju ut som en liten bebis =P men men vi dansade o hade roligt o efterfest hemma hos honom =) o rasken va me.. vafan han än hette egentligen =P kan väl inte komma ihåg allt ju =P juste vi va på ett ställe som hette 107,5 i gamla stan! aldrig hört talas om men de va bra =) så dit kanske man går igen =P annars så kanske jag lyckas locka me mig Vevve till Harrys någon gång ;) hahaha o hon hade sett Ebba Gold så jag e så förbannat avis!! inte okej.. mkt har jag sett i mina dagar men inte de! =/ nej nu var de väl middag! men annars så tycker jag om mitt liv just nu =P snart jävlar börjar allt väl på riktigt o då hatar jag de igen sååå passa på o njuta =) o på fredag e de the baseballs =) mums jag längtar som jag vet inte vad!! =)

Kommentarer

  • Sara säger:

    de e faktiskt inte spetember riktigt ännu utom om en månad så de e 30/08-10

    2010-08-30 | 21:17:45

Kommentera inlägget här: