dress up to tumble down

och ger den till en flicka som är stark

vart tog allt vägen? =/

Kategori: En del av mig

haft fullt upp.. livet rullar lixom på =/ ibland undrar jag om jag är med i det lr om jag sitter o kollar på.. inget går som det ska men de kanske e meningen att de ska va så?? =/
de blev inget flen o inet kan jag säga att jag e ledsen för det direkt.. finns flera helger o annat folk som skulle va roligare o ha me.. sug min pung!! aaah.. förbannat att va tjej.. får man byta kön bara för skulle va skönare o vara kille =/ usch usch.. ibland så undrar jag verkligen om de e jag som e drama queen som calle sa lr om de e bara så att folk bråkar me mig?? =/
annars så va min farbror o faster uppe i helgen.. o olle kan man ju inte glömma! de va mysigt iaf så jag, micke o linda åkte hem o umgicks me dem.. myspys.. planerade vi familjekalas den 17-19juli tror jag de va nere i kallenäs =) de ska ju va hela tjocka örebro släkten =P alltså två stycken familjen bergqvist med lite respektive till o sånt =P jag e väl den ända singel av oss kusiner.. man vet aldrig me fredde ju.. så jävla mkt tjejer som han har hela tiden =/ inte okej..
ska jag plugga för första gången på två veckor hahaha.. jag hatara detta!! aldrig igen!!! fy fan.. o får man skrika på människor för man e sur på dem?? för de vill jag!!!! fy fan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: